73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+
آخرین نظرات
۰۵بهمن

بسم الله 

این هم وعده مبین به اونایی که بیشترین همت و تلاش قرآنی رو تا الان داشتند...

زمان: روز شنبه دهم بهمن ماه

ظرفیت: بیست مبینی

اگه صدایی نمیاد کلیک کن!

به ادامه مطلب سر بزنید...


بسم الله

سلام به همه رفقای خوبم

خدا قوت

قبل از اینکه بری سراغ اسامی، لازمه که چند تا نکته رو بگم

اول اینکه در مجموع رقابت خوبی بود و امیدوارم در ترم دوم بیشتر هم بشه 

اما درجاتی که حساب شده بر این اساسه

- هر امضای حفظ آیه موضوعی دو درجه (یکی به خاطر حفظ خودش یکی هم برای معنی)

- هر مباحثه گروهی شامل چهار بخش پنج درجه ای (مطالب آیات موضوعی هفته، میزان مشارکت در بحث، کارت های نارنجی رنگ لغات و تمارین کتاب درسی) که مجموعا از هر مباحثه حداکثر بیست درجه قابل کسب بود که البته فقط مباحثه اول و دوم حساب شده است.

صحیح خوانی آیات مشخص شده (از سوره مبارکه بقره و کهف) در طرح همیاری خانواده که برای هر آیه حداکثر پانزده درجه قابل کسب بود (صحیح خوانی، با ترتیل خواندن و بیان معنی، هر کدام پنج درجه)

- و مسابقات کلاسی مثل مسابقه ترتیل و مسابقه لغت و همچنین آزمونک 


دوم اینکه برای ادامه کار قراره سرگروه ها و همچنین مقداری از گروه ها تغییر کنه که جزئیاتش سر کلاس گفته میشه

به همین خاطر تا تعیین وضعیت سرگروه ها، مباحثه جدیدی نخواهید داشت.


سوم اینکه تمام سعی خودم رو برای رعایت عدالت و دقت لازم انجام دادم اما در هر صورت اگر اعتراضی بود حتما بررسی میشه

چهارم اینکه اگر اسمت تو این بیست نفر اول نبود هیچ جای نگرانی نداره و بهترین پیشنهاد اینه که از همین الان بسم الله رو بگی و با توجه به روشهای کسب درجه (که بالا گفتم) خودت رو برسونی به نفرات برتر مبین

و آخر هم در خصوص این بیست نفر که یادشون باشه بدون رضایت نامه امکان حضور در اردو رو ندارن به همین خاطر فایلش رو از اینجا پرینت بگیرن یا اینکه از روش بنویسن و با خودشون بیارن

ضمنا هر کدوم از این بیست نفر در قسمت نظرات، اومدن خودش و همچنین دریافت رضایت نامه رو اعلام کنه که اگه احیانا انصرافی داشتیم نفرات ذخیره اعلام بشه

موفق باشین


اولین نمودار درجات برتر مبین

دعوت نامه - یک

دعوت نامه - دو

رضایت نامه

۹۴/۱۱/۰۵
آقای مبینی

نظرات  (۱۰۰)

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۲۱ آقای مبینی
چرا هشتاد؟! نصفشو مهمون مبینى!
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۲۹ کامیار هاشمی
آقا ما ٤٠ هزار تومان باید بیاریم یا ٨٠ هزار تومان
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۳ آقای مبینی
سلام بر کامیار!
تبریک میگم
رضایت نامه یادت نره
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۰۳ کامیار هاشمی
اقاى اقاباقرى ببخشید دیر شد ولى من حضور پیدا خواهم کرد
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۲ آقای مبینی
هم شکلش و هم مکانش فرق مى کنه!
آقا اردوی بعدی هم همین شکل هستش یا مکان هاش فرق میکنه؟
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۸ آقای مبینی
خوشحالم آقا سید!
رضایت نامه یادت نره
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۵ said amirali modirghomi
من میام
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۲ آقای مبینی
سلام بر ایلیا!
تبریک میگم
رضایت نامه یادت نره
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۹ ایلیا نمازی

سلام!من آمادگی خودمو اعلام میکنم.

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۷ آقای مبینی
نفرات ذخیره حداکثر پنج نفرن:
علیان- نمازى- میرشعبانى- اروجلو (٣٩)- مدیرقمى (٣٨)
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۰ آقای مبینی
سلام بر پرشان
موفق باشى
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۹ پرشان گرافیان
سلام آقای آقا باقری خیلی ببخشید خیلی دوست داشتم بیام ولی نمیتونم بیام چون که روز شنبه کلاس دارم و امتحان مهمی دارم 
سلام آقا اگه این سه نفر هم اعلام آمادگی نکند جایگزین دیگری انتخاب می شود؟
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۹ آقای مبینی
سه نفر ذخیره مى تونن اعلام آمادگى کنن
علیان- نمازى- میرشعبانى
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۵ آقای مبینی
سلام بر آرمین!
تبریک میگم
رضایت نامه یادت نره
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۴ آقای مبینی
علیرضا!
بله همون!
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۹ آرمین قلی زاده
منم میام. 😊😊
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۳ علیرضا محمدی
آقا من تا ساعت شش میتونم باشم و رضایت نامه هم میارم فقط بگید باید همون چهل تومن رو بیارم یا یه مبلغ دیگه
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۰ آقای مبینی
یه کوچولو دیگه صبر کن آقا سید
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۷ said amirali modirghomi
افراد جایگزین را اعلام نمی کمید؟
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۷ آقای مبینی
على رضوانى
تصمیمت چى شد؟!
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۶ آقای مبینی
رضا
بله میشه البته دوربین نه موبایل و تبلت
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۶ آقای مبینی
سلام بر آترین!
تبریک میگم
رضایت نامه یادت نره
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۱ آقای مبینی
سلام بر سیدماکان و فرنام!
تبریک میگم 
رضایت نامه یادتون نره
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۰ آقای مبینی
سلام بر پویا ن!
٢٥ درجه
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۹ آقای مبینی
سلام علیرضا!
برج میلاد!
اگه اومدنى شدى رضایت نامه یادت نره
شماره اردو رو هم بده به پدر براى هماهنگى
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۶ آترین صمدپور
سلام آقای اقا باقری
فردا اردو شرکت می کنم.
ممنون
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۱ فرنام رحیمی
پس اگر اون حساب نمیشه مسابقه شکلای هفته پیشش حساب میشه؟
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۱ said amirali modirghomi
آقا لطفا جایگزین ها را اعلام کنید
آگر نظر ها رو ببینی آقا گفتن که برا هیچ کس مسابقه دیروز حساب نیست
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۹ فرنام رحیمی
فکر کنم آزمونو حساب نکردید
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۹ فرنام رحیمی
آقا من 69درجه دارم
3درجه آزمون
5درجه مسابقه این هفته
18درجه مباحثه2
19درجه مباحثه1
2 درجه مسابقه قرانی1
22درجهش امضاها
=
69
آقا میشه دوربین آورد

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۳ فرنام رحیمی
منم هستم رضایتنامم هم درسته
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۵۱ فرنام رحیمی
منم حاضرم
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۰ ماکان حاج سید جوادى
اقا من حاضری میزنم برا اردوی فردا

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۳۶ ماکان حاج سید جوادى
سلام اقا
خیلی ممنون فقط میخواستم ببینم که در ساعت 4 کجا هستیم که بعد از اونجا برم کلاس زبان

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۴ مرتضی ملکی نژاد شوشتری
بچه ها اول دعوتنامه رو ببینید بعد نر بدید

سلام

میشه لطفا بگید من چند درجه دارم ؟

(در ضمن 11 تا آیات موضوعی دارم. )

ممنون

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۴ مرتضی ملکی نژاد شوشتری
آقا من نمی تونم بیام اون رضایت نامه رو اشتباهی فرستادم یعنی اصلا من نفرستادم
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۷ علی رضوانی
میبخشید حواسم نبود که در رضایت نامه ذکر شده .
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۵ علی رضوانی
دقیقا تا ساعت چنده ؟
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۸ علیرضا محمدی
آقا تا ساعت پنج کجا خواهیم بود که من فقط تا ساعت پنج بمونم و بعد بابام بیاد دنبالم
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۹ آقای مبینی
بچه ها!
اگر نظری داشتید بذارید تا بقیش رو غروب جواب بدم
فعلا 
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۸ آقای مبینی
سلام بر رادین!
موفق باشی
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۷ آقای مبینی
پویا!
بله البته برای این اردو حساب نمیشه
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۱ رادین یاقوتی
 سلام 
خیلی خیلی دوست داشتم بیام ولی چون هفته ی آینده 3 جلسه به خاطر اردوی یزد نمیتونم برم کلاس زبان و اگر بیش از 2 جلسه غیبت کنم ترم زبانم حذف میشه.
آقا من 4 درجه هم از مسابقه ی دیروز گرفتم.
ممنون
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۴ آقای مبینی
سلام بر علی!
روی ادامه مطلب کلیک کن
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۸ آقای مبینی
پویا!
خب!
گزارش سرگروهت دیروز رسید!
مجموع درجات شما 29 درجه است (11 تا از مباحثه اول+ 9 تا از مباحثه دوم+ سه تا از آزمونک+ 6 تا هم از حفظ موضوعی) - مباحثه سوم که برای کسی حساب نشده است.
آقا لطفا جواب بدهید.
سه تا که هر کدوم 2 باشه میشه 6 درجه

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۰ آقای مبینی
سلام بر آرین!
تبریک میگم
رضایت نامه یادت نره
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۹ آقای مبینی
سلام بر پویا!
شما چند تا امضای حفظ موضوعی تو دفترچت گرفتی؟!
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۵ علی امین زاده
سلام.کجا میتونم اعضا رو ببینم؟ممنون
ولی باز هم درجه ی 43 در نمودار قرار میگیره.لطفا پیگیری کنید.
ﺧﻴﻠﻲ ﻣﻤﻨﻮﻥ.ﻣﻨﻢ ﻣﻴﺎﻡ.

معذرت می خوام میشه 43 درجه

سلام آقا سر گروه ما (کیارش)گزارش مباحثه 2و3 رو به شما نداده وگرنه من الان 46 درجه داشتم. دیروز هم به او گفتم که گزارش رو به شما بدهد ولی احتمالا نداده میشه لطفا پیگیری کنید چون حق خیلیا داره خورده میشه.

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۸ آقای مبینی
یاشار و امیرپارسا!
رضایت نامه یادتون نره
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۵ آقای مبینی
آقا سید! 
نفرات ذخیره بعد از قطعی شدن لیست اعلام میشن
فک می کنم حدودا بعد از نماز مغرب بشه
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۳۳ آقای مبینی
سلام بر یاشار و امیرپارسا!
تبریک میگم
اگر قراره دنبالتون بیاین اطلاع بدید که ساعت هشت مدرسه باشند
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۷ said amirali modirghomi
آقا یکی از بچه ها انصراف داد لطفا جایگزین را اعلام کنید
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۳ said amirali modirghomi
ممنون
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۱ امیر پارسا موبد
ممنون از زحماتتون آقا من هم میام
ولی آقا برگشتش چه جوریه؟

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۸ یاشار نیشابوری
من هم میاااااااااااااااااااام اقا….
ولی برگشتش چه طوریه؟؟؟؟
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۵۲ آقای مبینی
سلام بر محمد!
تبریک میگم
رضایت نامه یادت نره
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۴۷ محمد یحیی پور
من میام
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۸ آقای مبینی
سلام بر ارشیا!
از برخورد خوبت با این موضوع متشکرم
بشتابید کسایی که جزو بیست تا اند حضورشون را  بگن
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۵ ارشیا عظیمی
سلام بر آقای آقاباقری:
1-گروه ما (با سرگروهی آقای موسوی)فقط یه جلسه گذاشت که من توش بودم و جلسه بعدی رو هم که روزی که من باید میرفتم برای تمرین گروه موسیقی(دقیقا تو همون روز دو تا جلسه برگزار شد)"البته غیبت موجه بود"
بازم خسته نباشید میگم به آفای آقا باقری و تمامی بچه هایی که این اردو نسیبشون شده
خوش بگذره
یاعلی
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۰ علیرضا محمدی
سلام من نمیام
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۳ آقای مبینی
آقا سید!
دقیقا به همین دلیل بعد از اون دیگه از کسی دفترچه پذیرفته نشد یعنی شرایط مساوی برای همه!
مثلا این پنج شنبه هم دفترچه آوردند!! اما حساب نشد...
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۰ said amirali modirghomi
من یک اعتراض دیگر هم دارم
اینگه من همان روز اول دفترچه را به شما دادم ولی شما بعد از آن باز هم آیات موضوعی را دادید و من نتوانستم امتیاز آن را بگیرم زیرا دفترچه ام دست شما بود
چشم حتما
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۷ آقای مبینی
سلام بر آقا سید!
مباحثه سوم برای هیچ کس حساب نشده به همین خاطر شما 38 درجه داری
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۶ آقای مبینی
رضا
رضا  یت نامه یادت نره!
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۰ said amirali modirghomi
آقا من 45 درجه دارم ولی در اردو نیستم
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۲۱ سپهر خوش صحبتان
ایول
آره
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۷ سپهر خوش صحبتان
رضا تو میای؟؟؟
من قطعا می آم
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۷ سپهر خوش صحبتان
ممنون چشم
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۱۶ آقای مبینی
سلام بر رضا!
تبریک میگم جزو بیست نفر هستی
البته اینکه قطعا میای یا نه رو قراره شما اعلام کنی
آقا یعنی منم می رم
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۵ آقای مبینی
رسیدگی شد!
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۰۴ آقای مبینی
سلام بر سپهر!
تبریک میگم
رضایت نامه یادت نره

نمودار نفرات باز نمیشه

لطفا رسیدگی کنید.

۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۴ سپهر خوش صحبتان
سلام من میام
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
وای چه اردویی بود خیلی خوش می گذره بهتون !
قطعا شک نکنید اگه انتخاب شدید برید ارزششو داره!
وحشتناک عالیه!!!!
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۱ مسئول پاسخگو
یادش بخیر یه زمانی ما هم این اردو رو رفتیم 
چه دورانی بود!
ای ای دل غافل
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۹ آقای مبینی
سلام به همگی!
باید صبر کنید... 
و استعینوا بالصبر و الصلوة
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۵ BARDIA MALEK MOKHTARY
میشه بگید کیا انتخاب شدن

محمدی

مگه آقا انتخاب کرده نفرات رو که تو میگی نمیام ؟

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۱ علیرضا محمدی
آقا نمیشه یکشنبش کنین آخه من کلاس دارم و اگه نرم ترم رو مردود میشم
اقا کیا انتخاب شدن
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۰ آقای مبینی
البته!
به نظر جالب میاد

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.