73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+
آخرین نظرات
۰۶تیر

سلام به همه ی دوستان دوره هفت 

اول از همه نماز و روزه هاتون قبول باشه. 

توی شب های قدر معلم ها و مشاورین  و کادر مدرسه رو دعا کنید مطمئنم که دعاهای شما اجابت میشه...

.

.

اما طبق وعده ای که داده بودیم شب بیست سوم ماه رمضان با هم و در کنار هم احیا میگیریم. 

.

روز مراسم هم سه شنبه ۸ تیر از ساعت هشت شب تا اذان صبح. محل برگزاری احیا هم حسینیه ثارالله هست که چندتا کوچه بالاتر از مدرسه است. احیا هم توسط حاج آقا سلیمی انجام میشه. 

.

.

چون سه شنبه قراره که با هم افطار کنیم. دوستانی که قراره تو مراسم احیا شرکت کنن زیر همین پست تو کامنتا اعلام آمادگی کنن تا تعداد مشخص بشه... 


۹۵/۰۴/۰۶
آقای توکلی

نظرات  (۱۱)

۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۴ امیر پارسا موبد
من هم شرکت می کنم
آیا باید لوازم خواب آورد
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۸ اشکان کریمی
من برای افطاری امشب می توانم بکنم.
آیا آوردن تلفن همراه آزاد است
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۸ علیرضا محمدی
آقا ببخشید میشه دوست هم سن و سال خودمون رو هم بیاریم؟؟؟؟؟؟؟؟
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۶ علیرضا محمدی
سلام من هم میام
من هم هستم
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۳۳ اشکان کریمی
ما هم در مراسم شما خواهیم بود
۰۸ تیر ۹۵ ، ۱۰:۱۰ امیررضا سیستانی
با سلام امشب خدمت میرسم
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۹:۳۰ آقای یوسفی
سلام
ساعت ۸ تشریف میارید مدرسه، سفره افطار رو زحمتشو می کشین و بر پا می کنید، نماز و افطار و ... . بعدشم تشریف می برید احیا تو حسینیه ثارالله که بالای مدرسه ست، بعد از مراسم اونجا سحری میل می کنید(همون جا سحری میدن)، نماز و بعدش هر کس خواست میره و چون شب نخوابیدین هر کی خواست می خوابه مدرسه تا ظهر یا قبل ظهر! بعدشم که معلومه دیگه ...
۰۷ تیر ۹۵ ، ۱۶:۲۸ امیر پارسا موبد
با سلام
ما باید بیایم مدرسه بعد میریم به سمت حسینیه یا مستقیم میریم حسینیه ؟
و ساعت پایان مراسم دقیق کی هست ؟

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.