73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+
آخرین نظرات
۱۶خرداد

به نام خدا

سلام!

اول از امتحان ادبیات و املا: املا از متن درسای کل کتاب، ادبیات هم از اون ۷۳ تستی که آقای اقبالی دادن بهتون.

اما بعد!

هر سال برای اولیای دانش آموزای ورودی جدید، مدرسه کارگاههایی رو برگزار می کنه که خانواده ها رو با رویکردهای این موجود به ظاهر عجیب و غریب(حلی۳) آشنا کنه...

امسال تصمیم براین شده که از شما برای ارائه ی رویکردهای مدرسه، کمک جدی گرفته بشه...(چه کارا!!!😂)

اونهایی که داوطلب هستن، حتما حداکثر تا ۱۹ خرداد، حضور خودشون و اگه طرح پیشنهادی عملیاتی دارن همین جا اعلام کنند که اونها رو به معاونت آموزشی معرفی کنیم.

البته به علت محدودیت محتوا و زمان و ... ممکنه از همه ی داوطلبین نتونیم کمک بگیریم ...

۹۵/۰۳/۱۶
آقای یوسفی

نظرات  (۱۸)

سلام کسی ایمیل آقای اخوین را دارد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۳ امیر پارسا موبد
با سلام
من برای جلسه هستم
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۲۲:۱۱ پارسا منفرد
آقای یوسفی من به شما ایمیل زدم لطفا نگاه کنید
۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۵۴ فرنام رحیمی
من برای فیزیک و شیمی آمادم
برای کمک در جهت جلسات نیز همینطور
سلام آقای یوسفی من رزومه را فرستادم و برای جلسه نیز آماده ام و متولد مرداد برای افطاری نیز هستم و ایده را نیز در وبلاگ به صورت خصوصی  ارسال نمودم . 
باتشکر
ممنونم.
ایمیل آقا : pooyayoosefi@gmail.com
۱۷ خرداد ۹۵ ، ۱۱:۵۷ said amirali modirghomi
آقا من هم هستم
سلام آقای یوسفی من علی قانع اردکانی هستم و آماده ام .
برای جلسه.
خدا قوت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
_____________________________________________________________________________
آقای یوسفی سلام مجدد .
چگونه میتوان رزومه فیزیک را برای استخدام ارسال نمایم .

اگر ممکن است لطفا ایمیل خود را میگویید .
میشه بگید چه زمانی؟؟
من آماده ام.

۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۸ علی امین زاده
آقا تاریخش کی هست؟لطفا بهم خبر بدید تا ببینم میتونم یا نه
ممنون
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۰۵ مهبد على یان
بنده هم پایم
انشالله أیده هم خواهیم داد 

۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۸ فرنام رحیمی
و علیکم السلام بر اخوی المسلم
من پایه هستم اخوی.
۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۱ ارشیا عظیمی
در رابطه با ایده هم :
اگه اجازه بدید فکر میکنم،بهتون اطلاع میدم

۱۶ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۹ ارشیا عظیمی
با سلام
برای برنامه معرفی آمادگی خودمو اعلام میکنم.
ممنون

سلام
برای اولیای سال بعد؟

من پایه ام


ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.