73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+
آخرین نظرات
۱۲تیر

سلام بچه های توی خونه :)


همون طور که می دونید فردا ساعت 18:30 یا به زبون ساده تر شیش و نیم قراره بریم اردو...

البته نه همه ی دوستان بلکه اونایی که حضورشون رو اعلام کردند

خوشحال می شدیم همه میومدن ولی ظرفیت تکمیل شد :( 

.

.

اولین نکته مهم اینه که برنامه اردو ساعت 4:00 صبح به اتمام می رسه. اما می تونیم توی مدرسه بمونیم و تا ساعت 9 صبح استراحت کنیم.

دومین نکته مهم اینه که لوازم خواب و همچنین کفش ورزشی و مسواک و خمیر دندون همراه داشته باشید.

سومین نکته مهم اینه که وسایلی که برای افطار قول دادید بیارید رو فراموش نکنید.

چهارمین نکته مهم اینه که رضایت نامه رو دانلود کنید و فردا عصر که اومدید مدرسه همراه داشته باشید.


دریافت


پنجمین نکته هم اینه که نکات بالا رو مهم بشمارید...


۹۵/۰۴/۱۲
آقای توکلی

نظرات  (۱۷)

۱۶ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۳ آقای یوسفی
سلام به همگی
عیدتون مبارک! نمازها و روزه هاتون قبول!
خواهش می کنم، ممنونیم از آقای توکلی و آقای بخشی،
ان شاء الله بازم همچین برنامه هایی و همچین دورهم جمع شدنایی رو داشته باشیم و ما هم بتونیم تو‌ جمع های باصفای این چنینی در کنارتون باشیم.
۱۵ تیر ۹۵ ، ۱۴:۳۳ ارشیا عظیمی
سلام
یه سلام و خسته نباشید گرم (که سلامتی رو انتقال میده ، اونم خیلی خوب)
به:
جناب آقای یوسفی و جناب آقای توکلی و جناب آقای بخشی
و
دوستان(یا دستان) پشت صحنه.
و تمام بچه های 3 تا کلاس .
ممنون از همه زحماتی که برای این اردو کشیدند.
و بی خوابی هایی که تو خود این اردو داشتن.
;)
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۹:۰۰ علی امین زاده
سلام به همگی
 تشکر میکنم از آقایان یوسفی،توکلی و بخشی که به خاطر ما دانش آموزان چنین اردویی را ترتیب دادند و وقت گذاشتند تا ما بتوانیم باهم چنین لحظات خوشی را تجربه کنیم.
واقعا ممنونم🙏🙏🙏
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۱ سید آریان وهاب پور
آقا عکس ها را بگزارید دیگه


25 تا بشقاب رو خریدم.
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۸ عرفان عبداللهی
سلام 
من نمی تونم بیام
لطفا آوردن نان رو به یکی دیگه بپرسید. 
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۵:۱۷ آقای یوسفی
سلام
اگه مشکل پرینت و ... هست، رضایتنامه دستی بنویس.
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۴:۵۱ علی امین زاده
سلام به همگی
آقای یوسفی بدون رضایت نامه حضور در برنامه امکان پذیر نیست؟
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۵ آقای یوسفی
منظور از لباس ورزشی اینه که یه لباسی بپوشید که باهاش راحت بتونید ورجه وورجه کنید! مثلا با لباس پلوخوری نیاید! لباس معمولی که مناسب بیرون رفتن  باشه کفایت می کنه. ورزشی هم نبود مهم نیست.
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۲:۴۰ فرنام رحیمی
سلام
من در جریان وسایل نیستم
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۱:۰۷ آقای یوسفی
سلام
بچه ها لطفا غیر از هزینه برنامه، یه پولی هم در حد ۱۰، ۲۰ هزار تومن همراهتون باشه. ممکنه لازمتون باشه برای خرید.
بشقاب ها بامنه .
22 تا دیگه؟
۱۲ تیر ۹۵ ، ۲۲:۳۲ علیرضا محمدی
با عرض معذرت من نمیتوانم در این برنامه شرکت کنم لطفا خرید خرما را به شخص دیگری بسپارید
۱۲ تیر ۹۵ ، ۲۱:۲۶ علیرضا محمدی
شما نوشتید که کفش ورزشی بیارید اما آقای یوسفی در جواب آقای ناشناس گفتن که کفش و لباس ورزشی
حالا کفش و لباس یا فقط کفش
۱۲ تیر ۹۵ ، ۲۰:۱۴ ارشیا عظیمی
سلام
آقا
قاشوقارو من گرفتم.
برای فردا  بشقابو با کی هماهنگ کردین؟

سلام
داداش شما بیار
دمت گرم
یا علی
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۳ ارشیا عظیمی
سلام
خسته نباشید
امروز علیرضا دوستی مهر به من برای آوردن یا قاشق یا ظرف زنگ زد (نمیدونم در اطلاع هستید)
من هم با خانواده صحبت کردم و هماهنگ شد ولی کسی تو مدرسه تلفونو بر نمیداره.
میخواستم بدونم با کسی دیگه هماهنگ شده یا من باید بیارم.
راستی من فردا برای آوردن قاشق ها آمادم.22تا
ممنون

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.