73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+
آخرین نظرات
۲۲خرداد

به نام خدا

سلام!

نماز و روزتون قبول! اول اینکه یادآوری می کنم هفته دیگه یکشنبه افطاری دوره ست، یادتون نره ها!

دوم اینکه متولدین ممنون از اعلام آمادگیشون، تو این هفته باهاشون تماس گرفته خواهد شد که زحمت چیو باید بکشن.

اما اطلاعیه!

بچه هایی که برای حضور تو جلسه آشنایی اولیا با مدرسه اعلام آمادگی کردند و همچنین بچه هایی که قصد ارائه کلاس تو تابستون رو‌ داشتن، فردا با آمادگی کامل و با طرح پخته شده و آمادشون ساعت ۸ صبح مدرسه باشند.

منتظر اطلاعیه افطاری باشین ...

این روزا و شبا دعا برای همدیگه یادتون نره!😉

۹۵/۰۳/۲۲
آقای یوسفی

نظرات  (۱۴)

منم متولد مردادم


سلام من هم تولدم شهریور است
سلام 
میشه بگید آیا ثبت نام کلاس تابستان با ثبت نام عادی مدرسه با هم انجام میشوند؟
سلام من علی قانع و متولد مردادم

man motevaled shahrivaram


۲۵ خرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۷ فرنام رحیمی
من متولد خردادم اونم نیمه اولش ولی شیرینی ندادم یادتون نره به منم زنگ بزنید
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۲۰:۳۷ سپهر خوش صحبتان
سلام من متولد تبرم و اعلام امادگی میکنم 
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۰ ایلیا رسولی
آقا شهریوری اعلام آمادگی میکنم
۲۴ خرداد ۹۵ ، ۱۴:۵۶ آریا حافظی
سلام.من هم متولد خرداد هستم.به آقای توکلی هم اعلام کردم ولی باز هم من آماده ام....
۲۳ خرداد ۹۵ ، ۱۲:۱۳ مرتضی ملکی نژاد شوشتری
منم متولد تیرم
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۴۱ مهبد على یان
اقای یوسفی خب من فردا نمیتونم بیان کاری دارم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟!!
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۷ امیر پارسا موبد
با سلام
خواستم بگم تولد من تو  شهریور است.
با تشکر
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۱۸ ارشیا عظیمی
سلام
منظور از ارئه تو تابستون
کلاسایه تابستونییه که قرار بود بچه ها تشکیل بدن؟
۲۲ خرداد ۹۵ ، ۱۵:۴۱ رهگذر دنیا
چه خبره اینجا؟ به من پیام بدین

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.