73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+
آخرین نظرات
۰۹تیر

به نام خدای ماه رمضون، خدای خوبمون

کم کم داریم به آخرین سفره های افطار می رسیم ...

کم کم داریم به آخر سفره ماه رمضون می رسیم ...



سلام!

نمازها و روزه هاتون و عزاداری هاتون قبول!

تو این دم دمای آخری ماه رمضون آخرین برنامه مون تو ماه مبارک رو با عنوان "فصل وصل" داریم.

روز یکشنبه 13 تیر ماه، از ساعت 18:30 قرارمون تو مدرسه ست، از اونجا با هم میریم باغ موزه دفاع مقدس (ان شاء الله با مترو!!!)، برای نماز و افطار و بعد دیدن یه نمایش خیلی قشنگ راجع به بخش هایی از زمان پیامبر(ص) و ائمه(ع) و بعد تاریخ معاصر خودمون از قبل انقلاب تا جنگ و زمان الان خودمون و ...، با کلی جلوه های ویژه مختلف! اسمش هست نمایش فصل وصل!



بعد از دیدن نمایش دنبال هماهنگی یه برنامه دیگه هستیم که اگه هماهنگ بشه باید لوازم ورزشی به همراه داشته باشید!  +برنامه تفریحی خاص هم هماهنگ شد! فقط باید کسانی که میان زودتر اعلام کنن تا اقدام لازم انجام بشه براشون.

بعد از اون هم می خوایم بریم یه جای باصفای باصفا! میریم زیارت شهدای گمنام تا فصل وصلمون، وصله وصل بشه و تو این شبای آخر ماه رمضون دلمون رو صاف کنیم و گره بزنیم به خودش ...



بعد هم که میریم سحری می خوریم و نماز صبح و بعدشم خواب تو مدرسه.


هر کدومتون که دوست دارین تو برنامه شرکت بکنید، نهایتا تا فردا صبح یعنی پنجشنبه ساعت 10، همین جا خبر بدین، به خاطر چندجایی که می خوایم بریم ممکنه محدودیت هایی برای تعداد نفراتمون باشه، پس اولویت با کسایی هست که زودتر اعلام حضور کنن. تقسیم کارای افطار هم بر اساس همین اعلام حضور انجام میدیم.


این شبا و روزای آخر ماه رمضون رو قدر بدونیم!

همیشه وقت خداحافظی دلم تنگ است ...

یا علی!

۹۵/۰۴/۰۹

نظرات  (۳۲)

۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۳ ارشیا عظیمی
سلام
خسته نباشید
امروز علیرضا دوستی مهر به من برای آوردن یا قاشق یا ظرف زنگ زد (نمیدونم در اطلاع هستید)
من هم با خانواده صحبت کردم و هماهنگ شد ولی کسی تو مدرسه تلفونو بر نمیداره.
میخواستم بدونم با کسی دیگه هماهنگ شده یا من باید بیارم.
راستی من فردا برای آوردن قاشق ها آمادم.22تا
ممنون
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۷ ارشیا عظیمی
22 تا
۱۲ تیر ۹۵ ، ۱۳:۲۷ ارشیا عظیمی
سلام
من ایشالا قاشق ها رو میارم.

۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۳:۲۱ علی امین زاده
سلام به همگی
آقا ببخشید برنامه تا ساعت چنده؟
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۰:۵۰ علیرضا محمدی
اردوی یزد
😁😁😁😁😁😁😁
۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۲ علیرضا محمدی
همیشه صد و سه اوله
اردوی مبین
برنامه ی فصل وصل
مراسم شب قدر
...
۱۱ تیر ۹۵ ، ۲۳:۱۰ ارشیا عظیمی
سلام علیکم
بعد از مذاکرات غیر هسته ای 1+1 من هم اعلام حضور میکنم.
ممنون.
:)
۱۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۰۷ علی امین زاده
خوبه!
5تا از101
5تا از102
7تا از103
رفتیم!
منم هستم

محمد جواد صابر
۱۱ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۷ نوید حیدری
Salam manam miam
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۰:۴۴ علی رضوانی
ببخشید که اینقدر دیر میگم ولی من هم می خوام بیام.
۱۱ تیر ۹۵ ، ۰۰:۲۳ آقای یوسفی
سلام
بله تقریبا رسیدیم به حد نصاب،
معین تو هم می تونی بیای
فکر کنم تا ۳ نفر دیگه ظرفیت داشته باشیم
۱۰ تیر ۹۵ ، ۲۳:۲۶ علی امین زاده
سلام به همگی
آقا به حد نصاب رسیدیم؟
اگه هنوزم جا هست برای منم نگه دارید.
منم هستم.
من از طرف پویا فرجی هم اعلام میکنم که میاد
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۶:۱۹ سید آریان وهاب پور
 سلام بابت دیرکردم ببخشید من هم هستم

۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۴:۲۶ ایلیا رسولی
با سلام ما هم هستیم
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۳:۳۸ عرفان عبداللهی
سلام به همگی
منم میام.
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۵۶ امیر پارسا موبد
سلام
من هستم
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۲۲ فرنام رحیمی
منم میام
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۷ آقای یوسفی
باید با مدرسه صحبت کنم
بهت خبر میدم
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۱ علیرضا محمدی
آقا میشه دوست هم سن وسال خودمون رو هم بیاریم¿¿¿¿
۱۰ تیر ۹۵ ، ۱۲:۰۸ آقای یوسفی
سلام
علیرضا و علیرضا و مهبد و پارسا و اشکان و بردیا و علی!
رزور هر دو تا برنامه براتون انجام شد، هزینه اولیه اش هم به تعداد پرداخت شد اما فعلا تعدادمون کمه برای برگزاری برنامه، امیدوارم که تعدادمون به حد نصاب برسه و بقیه کسایی که میان زودتر بگن وگرنه مجبوریم کنسلش کنیم احتمالا! ان شاء الله به اینجا نمی رسه😁
۱۰ تیر ۹۵ ، ۰۹:۰۱ علی امین زاده
سلام
من هستم
۰۹ تیر ۹۵ ، ۲۲:۴۱ بردیا ملک مختاری
منم میام

مخلص شما
(عمو) بردیا ملک مختاری
۰۹ تیر ۹۵ ، ۲۲:۰۳ آقای یوسفی
سلام
خب چرا ناشناس نظر می داری مگه جرم کردی؟!
خب برنامه رایگان که نیست، احتمالا حدود ۲۰، ۲۵ تومن هزینه اش بشه برای یکی از جاهایی که می خوایم بریم و حمل و نقل و ...
لوازم ورزشی یعنی کفش و لباس ورزشی، این لزوما به معنی رفتن به سالن فوتبال نیست!😂
موبایلم هم مجاز نیست.
راجع به وسایل لازم و هزینه برنامه و رضایتنامه، تو اطلاعیه های تکمیلی میاد، عجله نکنید. البته اگه سوالی راجع برنامه دارید بپرسید.
۰۹ تیر ۹۵ ، ۲۱:۴۵ اشکان کریمی
منم هستم
سوالاتی که هرکسی باید بپرسد(common questions):
۱آیا این برنامه رایگان است
۲منظور از لوازم ورزشی دقیقا لوازم کدام ورزش است
۳آیا آوردن تلفن همراه آزاد است
۴...
۵......
۶..........
۷.................
۸ ........................
۹................................
۱۰..........................................
لطفا جواب بدهید که برای ما بسیار مهم است
۰۹ تیر ۹۵ ، ۲۰:۴۵ پارسا روحانی
سلام منم هستم
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۵۵ مهبد على یان
سلام 
منم میام
۰۹ تیر ۹۵ ، ۱۷:۴۴ علیرضا محمدی
سلام 
من حتما هستم😄😄😄😄
سلام
من هستم

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.