73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+
آخرین نظرات
۲۹دی

بسم الله


رفقایی که مایل به خادم الحسینی مراسم زیارت عاشورا هستن تو قسمت نظرات، اعلام کنن

ظرفیت: حداکثر هفت با صفا

*****

شرط لازمش علاوه بر اخلاص اینه که حداکثر هفت صبح مدرسه باشی

یا علی
۹۴/۱۰/۲۹
آقای مبینی

نظرات  (۱۸)

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۴ آقای مبینی
رفقای خادم الحسین علیه السلام
دست همتون درد نکنه
جزاکم الله خیرا (جزا+کم+الله+خیرا) = خدا خیرتون بده
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۳:۲۵ آقای مبینی
مرتضی!
عالی
جزاک الله خیرا (جزا+ک+الله+خیرا= خدا خیرت بده)
فرنام جان جا نداریم
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۶ مرتضی ملکی نژاد شوشتری
اگر دیدید پیام بدید
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۳ مرتضی ملکی نژاد شوشتری
سلام ببخشید آقا تا الان دکترو کلاسو این ها بودم  اینم مسئولیت ها
نوید حیدری:10لیوان کاغذی با یکی مربا
علیرضا محمدی:4خامه
خودم:دوتا مربا
امیر عباس افشین: یک مربا
رادین یاقوتی:4خامه
علیرضا دوستی:2 تا خامه
قرار شد نوید دوتا مربا بخره فرده افشین پول یکی شو حساب کنه
رضا حیدری غایب بود مسئولیت ها را بین 6 نفر تقسیم کردم
۳۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۲۵ آقای مبینی
سلام به همگی
خدا خیرتون بده 
پیش پیش قبول باشه
.
.
.
مرتضی آنی؟
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۷ فرنام رحیمی
اگه جا هست منم میام
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۷ فرنام رحیمی
اگه جا هست منم نیام
۲۹ دی ۹۴ ، ۲۲:۲۹ علیرضا محمدی
هفت نفر تکمیل جا نداریم
منم بورِم (منم هستم)
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۹ علیرضا محمدی
یه نفر تا پایان
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۷ علیرضا محمدی
امیر عباس افشین به من پیام داده که من نمیتونم تو وبلاگ پیام بفرستم و از من خواهش کرده که من به جاش اسمشو اینجا بنویسم و من از طرف امیر عباس افشین میگم:
منم هستم
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۷ علیرضا محمدی
دو نفر مونده بدوییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۴۴ رادین یاقوتی
سلام
من هم هستم
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۱ علیرضا محمدی
منم هستم
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۰ رضا حیدری
منم هستم
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۹ مرتضی ملکی نژاد شوشتری
منم هستم
۲۹ دی ۹۴ ، ۱۵:۴۷ نوید حیدری
Salam man hazeram 

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.