73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+

پاتوقی برای دوره هفتیا!

73+
آخرین نظرات
۲۷آذر

بسم الله

سلام!

هر حرفی سوالی  

پیشنهادی  

انتقادی (البته محترمانه!!)  

تشکری 


در خصوص سرگروه و گروه مباحثت داری تو قسمت نظرات این مطلب مطرح کن که هم راجبش صحبت کنیم و هم سرگروه ها بخونن و احیانا نظر بدن

۹۴/۰۹/۲۷
آقای مبینی

نظرات  (۴۲)

۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۷ آقای مبینی
سلام بر ایلیا!
رسیدگی میشه
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۲ ایلیا رسولی
آقا من از سروش فاطمیان نقد داشتم به چند دلیل:
1-تا به حال زمان مشخصی برای مباحصه به ما اعلام نکرده
2-هر وفت ازش میپرسم چرا مباحصه نمیکنی میگه من دیگه سرگروه شما نیستم
به خاطر همین دو دلیل کلی درجه از دست دادیم لطفا رسیدگی کنید
۱۲ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۲ فرنام رحیمی
سلام میخواستم از آرشام بدیع زادگان تشکر کنم و در جواب آقای وهاب پور و آقای الوندی بگم گه وقت مباحثه همیشه دوشنبه ها زنگ تفریح اول است و به نظر من آرشام الکی و یا کیلویی نمره نمیده😃😃😃
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۹ shahin shahinfar
در جواب سر گروهمون باید بگم که:سرگروه شما کی مرتضی را رابط قرار داده اید،من اعتراضی به نگفتن مرتضی ندارم اعتراض من این است که  مرتضی درست نمی گوید

مرتضی همیشه (اکثرا) زودبه همه میگه شاهین یادش نمیمونه

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۳ آقای مبینی
علیرضا!
باریکلا
صفا کردم با مطلبت
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۲ آقای مبینی
سلام بر على سرگروه!
خب مورد اول رو که مرتضى جواب داد! و البته براى یک همچنین مواقعى اگر معترضى وجود داشت کافیه هر دوشون رو بخواى و در حضور هم حرفاشون رو بشنوى و قضاوت کنى
اما مورد دوم!!!
امیدوارم صحت نداشته باشه که اگه احیانا داشت! در صورت تکرار، همدیگرو تو مدرسه ببینیم و صحبت کنیم...
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۸ مرتضی ملکی نژاد شوشتری
هر دو گزینه 
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۶ علیرضا محمدی
با سلام و تشکر از دانیال تنها باید بگم که راست میگی و ازت ممنونم و درباره ی پرانتز بگم که خیلی بیشتر از حدی که فکر میکردم نقد شد و من فقط در حد یک شوخی اون حرفو زدم و از شما خواهشمندم که به دل نگیری
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۸ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
راستی اقای اقاباقری اگه میشه یک جلسه ی توجیهی برای بچه ها بگذارید که حد خود را بدونند چند تا از بچه های مبین که من با سرگروه هاشون دوست ام حد خود را نمی دونند و مثلا یکیشون با دست به صورت من ضربه زد و عینکم شکست یا مثلا یکی دیگه مزاحم مباحثه ی من می شود اگه می شود در این مورد یک جلسه توجیهی بگذارید.
اسم هم نمیارم چون نمی خواهم شخصیت طرف خورد شود.
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۳:۰۳ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا ی اقاباقری توی گروه ما یک نقطه ی کور وجود داره که اگه اون نقطه رو بیابم اون نفر رو بد تحقیرش می کنم.
داستان رو میگم تا قضاوت با شما باشه:
جناب اقای شاهین فر یک بار هم سر وقت نیومده!
به جز اون اولی که ازمایشی بوده است.
داستان از این قرار است که من مرتضی را به عنوان رابط گروه و خودم قرار دادم که مثلا زمان مباحثه رو به بقیه اعلام کنه و بگه بقیه چی بیارند من به مرتضی فکر کنم چند بار گفتم که شاهین فر بگه ...
بعد مرتضی میاد میگه شاهین فر داره بازی می کنه و نمیاد.
حالا بعد از یک ساعت شاهین فر میاد و میگه زمان رو به من اعلام بکنید!
الان من نمی دونم مرتضی داره الکی می گه با شاهین فر داره الکی میگه

از اون جایی که من نمی دونم در این شرایط باید چی کار کنم قضاوت رو به شما واگذار می کنم.
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۶ سپهر خوش صحبتان
سلام سرگروه ما(امیر محمد آزادی)  با اینکه یک یا دو بار جلسه برگزار شد  خیلی عالی بود  ممنون
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۳۸ آقای مبینی
سلام بر مهبد!
همونطور که به سید آریان هم گفتم برگ گزارش ایشون نشون میده دقت نظر داره اما اگر دقیق تر توضیح بدى که منظورت از الکى نمره دادن چیه بهتر میشه پیگیرى کرد
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۱ مهبد على یان
سلام آقاى اقا باقرى
اولا اینکه سرگروهم ما آرشام بدیع زادگانه که:
لطفا قبل از جلساتش خبر بده
بعدم اینکه یه کم الکى نمره میده

لطفا رسیدگى شود
با تشکر 
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۶ مرتضی ملکی نژاد شوشتری
گروه ما همگی به زورم که شده حاضرند فقط آقای شاهین فر اکثر اوقات نیست و به گفته ی خودشان اطلاع ندارند
والله اعلم
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۸ ارشیا عظیمی
سلام به همگی
من در خصوص سرگروه  عزیزمون  جناب آقای "سید محمد مهدی موسوی" چند تا نقد و نظر دارم.
نقد:
1فقط یه بار جلسه برگزار شده
نظر:
1همون یه با خیلی خوب بود
ممنون
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۳۴ آقای مبینی
سلام بر صدرا!
اگرچه به راحتى این حق و امکان رو دارى که زمان رو اعلام کنى و در صورت غیبت کسى براش غ غیر موجه بزنى اما قبلا گفتى و الان هم اومدى اینجا و تکرار کردى که امیدوارم اعضاى گروهت قدر این پیگیرى و دلسوزى رو بدونن
ممنونم ازت
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۲۹ صدرا هاشمی منصور
متاسفانه گله ای که از بچه های گروه من میره اینه اصلا به مباحثه توجه نمیکنن به غیر از علی قانع اردکانی که تمام مباحثه ها گل کاشته و نمره کامل رو گرفته و پارسا صالح جلالی که ایی بگی نگی بد نبود ولی به هر حال تا الان حاضر شده در مباحثه دوم فقط دو نفر از بچه ها اومدن که در بالا نامشان مذکور است لزفا بررسی شود
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۹ آقای مبینی
دوست خوبم
دانیال!
از اینکه اومدى و باز وقت گذاشتى و مفصل پاسخ دادى ممنونم و مطمئنم یکى از موفق ترین سرگروه ها میشى
به امید همکارى هر چه بیشتر اعضاى گروهت
یا على مدد
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۲ دانیال تنها
خودتون هم موافق نبودید که مثل بقیه گروه ها زنگ های تفریح اینکارو بکنیم
من هم هر کی گفت زنگ نهار یا زنگ تفریح از شما و نظر شما حمایت کردم وگفتم که زنگ تفریح نمیتوانم بزارم در صورتی که میتوانستم
پس تقصیر ها را گردن بقیه نیندازیم
۲۹ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۹ دانیال تنها
سلام به همه بچه های هفتمی خصوصا علیرضا محمدی
بچه ها بیاین با خودمون صادق باشیم و تقصیر ها رو گردن بقیه نندازیم
بیاین یه مروری بکنیم
هفته اول با کلی بدبختی با هم قرار گذاشتیم که پنج شنبه جلسه رو بزاریم چون روز های دیگه بچه ها وقت نداشتن
هفته دوم همه قرار گذاشتیم که بریم پارک ملت برا جلسه
ولی دقیقا روز چهارشنبه بچه ها گفتن که ما نمیتونیم بیایم و نشد 
از اونجا هم که یه روزه نمیشد کاری کرد نشد کاری بکنیم و برنامه موکول شد به هفته بعد
هفته سوم قرار شد بریم امامزاده صالح و من از خودم 12 تومن پول گذاشتم که رضایتنامه خوبی واستون طراحی کنم
ولی روز اوردن رضایتنامه ها که پنجشنبه بود یکی از بچه ها رضاینامه نیاورده بود و ما هم نذاشتن بریم امامزاده بنابراین نشد
هفته چهارم همه چی خوب پیش رفت ولی یهو گفتن من معلم هم باید رضایتنامه بیارم در صورتی که هیچ کدوم از معلم های عصر پروژه رضایتنامه نمیارن پس موکول شد به هفته بعد
هفته بعد به بچه ها گفتیم رضایتنامه کتبی بیارین که همه اوردن جز یه نفر که نیاورده بود و یه نفر که نمیتونست بیاد و همون دو نفر چنان بلبشویی به پا کردن که برنامه از هم پاشید
هفته ششم تعطیل شد
و همین جور ادامه پیدا کرد تا الان که قرار شد سه بار تو این هفته جلسه داشته باشیم که تعطیل شد
حالا قراره سه شنبه و چهارشنبه و پنج شنبه جلسه بزاریم که به بچه ها اعلام کردم وسایلشونو بیارن ولی مطمئنم که باز دونفر نمیارن پس همین جا اعلام میکنم که سه شنبه جلسه داریم ببینم کی نمیاره وسایلشو
اگه اینایی که گفتم دروغ بود بگید دروغ گفتی ولی ممکنه هفته ها رو جا به جا گفته باشم ولی دروغ نگفتم 
خودتون شاهدید که عینا همین اتفاقا افتاده
پس خودتون میدونید که هر بار خواستیم بزاریم و نشده
پس تقصیر ها را گردن بقیه نندازیم
من اونقدر برای برگزاری این جلسات خون دل خوردم و از خودم مایه گذاشتم که تو مختون نمیگنجه
پس تقصیر ها را گردن دیگران نیندازیم
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۹ آقای مبینی
علیرضا!
موفق باشى...
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۶ آقای مبینی
على!
طبیعتا و قاعدتا باید زمان مباحثه زودتر هماهنگ و تعیین و اعلام بشه
این مورد رو حضورى با ایشون مطرح کنید اگرچه قراره به این وبلاگ سر بزنند و نظرات شما رو بخونن
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۰:۴۳ آقای مبینی
سید آریان!
البته برگ گزارش ایشون نشون میده دقت داره و با توجه نمره داده اما در هر صورت اگه دقیق تر موردى سراغ دارى بگو پیگیرى کنیم...
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۱ علیرضا محمدی
تشکر از شما آقای مبینی

سلام آقای آقاباقری

سرگروه ما آرشام بدیع زادگان است

من ازش راضی ام فقط می خواد مباحثه بذاره، زمانشو از قبل بگه

ممنون

۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۸:۱۴ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
اقا من مباحثه ی عباس رو دیدم خیلی همین جوری نمره میده!!! 
:-[
۲۸ آذر ۹۴ ، ۱۸:۰۰ سید آریان وهاب پور
سلام آقا من می خواستم که این آرشام بدیعزاردگان کلا یک جلسه با ما جلسه گذاشته و نمره ها را هم خیلی الکی می دهد
فقط عباس جلالی
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۹ آقای مبینی
واجب شد دقت نظرى رو کار عباس جلالى داشته باشم!!!
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۷ رضا حیدری
بهترین سرگروه عباس جلالی و دیگر هیچ
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۵ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
ممنون مرتضی عزیز تو هم عالی هستی
خدا رو شکر می کنم که سعادت سرگروهی تو رو به من داد.
امیدوارم که همیشه موفق باشی 
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۱ انّا مِن حسین لبیک یا حسین
سلام
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۹ مرتضی ملکی نژاد شوشتری
آقای  علی پور حاجی خیلی عالیه با تشکر از زحماتش
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰ آقای مبینی
علیرضا!
فک مى کنم همه آنچه که نباید مى گفتى رو تو همون پرانتز گفتى!!!! در هر صورت با ایشون صحبت کردم و قرار شد هفته بعد کارو جم و جور کنه...
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۵ علیرضا محمدی
با سلام و خسته نباشید قضیه ی دانیال تنها رو میخوام عرض کنم.خودتون قضیه رو بهتر میدونید و من برای نرفتن آبروی آقای تنها(اگه بخوام حرفامو بزنم ترک تحصیل میکنه و یا حداقل با حلی خداحافظی میکنه)هیچی نمیگم لطفا رسیدگی کنید.           باتشکر
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۷ آقای مبینی
جناب یوسفى!
جزاک الله برادر!
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۶ آقای مبینی
نوید!
در خصوص کتاب لازمه بگم که هر هفته تا جایى که درس خوندیم به سرگروه ها اعلام میشه مثلا براى هفته بعد اعلام شد درس سه از ص ٣٢ تا ٣٧ (که البته شما جات تو کلاس خالى بود...) 
اما به هر حال امکان اشتباه وجود داره و اگر سرگروه قانع نشد جزئیاتش رو ایمیل بزنید پیگیرى مى کنم
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۴:۴۹ آقای یوسفی
سلام
اگه میشه وقت برنامه رو بیشتر کنید!😂
لطفا شبا هم تکرارشو‌ پخش کنید!!!
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۲:۲۹ نوید حیدری

مشکلی نداریم فقط این که سرگروه ها زود تر زمان مباحثه رو اعلام کنن که ما هماهنگ شیم و این که بعضی قسمت های کتاب رو که شما نگفتید حل کنیم رو نمره کم کردن.با تشکر
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۱:۲۵ آقای مبینی
خب خیلی خوبه!
اولش که با تشکر شروع شد...
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۹ رادین یاقوتی
ممنون از زحمات عباس عزیز.

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.